René Hagenaars

Wie?René Hagenaars
Rol:Secretaris en vice-voorzitter VVD Scheldebrug
Ziet kansen in:de VVD!
Woont op:de Kiek (Kijk-in-de-Pot)
Ook bekend in:heel Berrege

René Hagenaars (1952) is secretaris van de VVD Scheldebrug, het samenwerkingsverband tussen de voormalige VVD-afdelingen Bergen op Zoom, Steenbergen en Tholen. Hiervoor was hij secretaris van de VVD Bergen op Zoom. Daar is hij twee raadsperiodes duo-raadslid geweest en fractieassistent

René is tot aan zijn pensionering werkzaam geweest als kenniscoördinator Zorgontwikkelingen bij het Bravis ziekenhuis. Daar had hij als aandachtsgebieden: opleidingen, bij- en nascholingen, stagebeleid, subsidietrajecten en het beheer van het digitale leerplein.

Daarnaast is hij voorzitter van de Stichting Reanimatieonderwijs, van de Stichting AED, en van de Nederlandse Hartstichting afdeling Bergen op Zoom en bestuurslid van het COC West Brabant. Tevens is hij Roze 50+ambassadeur. Verder is secretaris bij de VVE Bergsche Vest II en bij de CSG-Borgprijs. Hij is tevens reanimatie instructeur.

In de resterende vrije tijd zijn fietsen, wandelen, maar vooral zijn kleinzoons en de labrador Faust zijn “hobby’s”